Forum Stowarzyszenie Młodych Inżynierów Lotnictwa Strona Główna Stowarzyszenie Młodych Inżynierów Lotnictwa
Oficjalne Forum Stowarzyszenia
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Stowarzyszenie Młodych Inżynierów Lotnictwa Strona Główna -> Zasady gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Użytkownik usunięty
Gość forum SMIL
Gość forum SMIL



Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Środa 15:37:31 17 Sty 2007 16    Temat postu: Regulamin

Tak jak wszędzie, i tutaj obowiązuje kilka zasad

1. Z forum mogą korzystać wszyscy - zarówno członkowie jak i nie-członkowie SMILu.
2. Na każdy temat może przypadać conajwyżej dwóch moderatorów. Mogą wystąpić wyjątki, dla których moderatorów jest więcej niż dwóch. Regulacja w gestii administratorów.
3. Moderatorzy i administratorzy mają prawo usuwania postów.
4. Tytuł wątku powinien świadczyć o jego zawartości
5. Nie należy umieszczać postów, które:
* zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.);
* obrażają osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego);
* obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194 - 196 Kodeksu karnego);
* zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego);
* przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.).
6. Spam i reklamy są usuwane natychmiast po zlokalizowaniu a ich "roznosiciel" dostaje ostrzeżenie
7. 2 ostrzeżenia = BAN. Ban przyznawany jest nie tylko na nicka, ale na daną osobę. Jeśli zbanowana osoba założy nowy nick to zostanie on zbanowany. Ban może być czasowy bądź dożywotni.
8. Forum NIE jest miejscem na dyskusje na tematy światopoglądowe, zarówno religijne czy polityczne (partyjne) - służą do tego zupełnie inne miejsca i z nich korzystaj. Uwaga! Dyskusją polityczną nie jest krytyka poszczególnych polityków i ich działań.
9. Forum NIE jest miejscem na słowne utarczki. Swoje problemy z osobami zostaw za progiem forum, a najlepiej w GG/Tlenie/AQQ/ICQ/Yahoo/MSN/Jabberze/AIM/czymkolwiek-innym.
10. Administrator może na życzenie usunąć konto użytkownika, przy czym jest to czynność nieodwracalna w skutkach.
11. Członkowie SMIL przy rejestracji na forum mają obowiązek skontaktować się z adminem w celu dodania do odpowiedniej grupy użytkowników. Nieaktualne
12. Flood jest zabroniony i będzie karany
13. Administratorzy i moderatorzy mają prawo (a nawet obowiązek) poprawiania błędów ortograficznych, gramatycznych oraz tzw. literówek
14. Z uwagi na pojawiające się posty dziwnego pochodzenia (spam), prawo umieszczania postów mają tylko zarejestrowani użytkownicy. Aby rejestracja była pełna, nowe konto musi być aktywowane przez administratora. Użytkownicy-Goście oraz Ci, którzy oczekują na aktywację konta proszeni są o umieszczanie swoich (podpisanych!) postów w dziale POCZEKALNIA, wraz z odpowiednim "adresem", dokąd post ma być przeniesiony po aktywacji konta. [Nie dotyczy tematów Hyde Park oraz siłą rzeczy Poczeklania
15. Nieznajomość Regulaminu nie usprawiedliwia łamania jego zapisów. Łamanie Regulaminu będzie karane ostrzeżeniem bądź banem
16a Shoutbox jest miejscem na wyrażanie swoich myśli w postaci jednozdaniowej. Shoutbox istnieje po to, by forum nie było zaśmiecane postami o długości 5-6 słów.
16b W gestii użytkownika leży, czy umieścić post w temacie czy w shoutboxie. Administracja zastrzega sobie prawo do kopiowania postów z shoutboxa do właściwych tematów oraz do wycinania krótkich postów z forum i kopiowania ich do shoutboxa.
16c Shoutbox może być w każdej chwili usunięty.
16d Shoutbox jest częścią forum, więc tam również obowiązuje regulamin. Wobec wszystkich użytkowników forum wypowiadających się w shoutboxie w sposób łamiący regulamin zostaną wyciągnięte konsekwencje.
17a Zarejestrowani użytkownicy forum mają obowiązek brania udziału w życiu forum. Rozumie się przez to napisanie co najmniej jednego posta w przeciągu miesiąca kalendarzowego. W przeciwnym wypadku, konto użytkownika zostanie zawieszone (zablokowane) a w konsekwencji usunięte.
17b Konto użytkownika zostaje usunięte miesiąc (30 dni kalendarzowych) po jego zablokowaniu przez administrację forum.
17c W celu odblokowania konta należy zwrócić się do administracji
17d Dłuższą nieobecność należy zgłaszać uprzednio administracji w celu uniknięcia późniejszych nieporozumień.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Stowarzyszenie Młodych Inżynierów Lotnictwa Strona Główna -> Zasady gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin